diumenge, 25 de gener del 2009

Nits en vela...

Ací estic, de nit, tal i com m'agrada.

Tot el món dorm i a poc a poc vas abaixant el so de la tele.
Mor la contaminació acústica, i tot és queda quiet.
Un subnormal passa amb la seua moto sorollosa que haurien de multar.
Però quan marxa, amb la tele apagada, doncs ja t'has adonat que no fan res de bo, pots sentir tots els rellotges de la casa i és un plaer.

Et sorprens de sentir el ventilador de l'ordinador, però quan para deixes de marcar les lletres del teclat i et concentres en no res...
El veí trepitja el terra, ha estat dalt tot el dia, però fins ara no l'has pogut sentir...

Tot el món dorm, i tú i jo haríem d'estar dormint, per repondre forces pel demà, però és quan més agust estudie.
No sé si és un costum o un vici. No obstant, encara queda temps fins anar a dormir, temps a aprofitar.

Dins del meu món tinc una teoria: és de nit quan millor estudie, perquè el meu cervell inquiet està cansat, i és l'únic moment del dia en el que es pot focalitzar en una sola tasca...

Què pensarieu de mi si em vegereu jugant al futbol manager, mirant la tele i estudiant alhora?
I tot això, si no em parla ningú, perquè si em parlen he de respondre, tret del dies que estic més saturat... i perdoneu-me, perquè llavors sóc insoportable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada