divendres, 13 de març del 2009

Festes

Venen les Falles, la Magdalena... tot a una, com si no hi hagueren més dies.

I ací estem, a aquest món, al que després d'un febrer sense res, arriba un març per omplir agendes.

Capricis del temps.

Per llàstima, com a mestre, no em puc agafar la setmana de festes, perquè jo no puc triar les vacances, de la mateixa forma que ho feu vosaltres.

Sí, vosaltres que em critiqueu per ser funcionari.

Ara que recorde, el País va fer una enquesta sobre les nostres vacances, i resulta que la gent demana que no varie.

Jo no entenc res.

Segurament, tan sols han votat mestres i hostalers, doncs, el día que ens retallen les vacances, molts negocis turístics aniran a fer la mà. Encara que nosaltres, amb el sou que tenim, continuarem tenint les nostres vacances, sempre, en temporada alta.

Ja veus.

Per cert, açò no és el que volia escriure avui, però les paraules em brollen així. Així que el que volia escriure avui, es quedarà per a demà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada