dilluns, 14 de gener de 2013

Una entrada especial


Un 25 de gener de 2009 vaig iniciar aquest bloc.

Una assignatura de a UJI m’obligava.

Ara, quasi 4 anys més tard aplega l’entrada número 100.

La veritat, una catàstrofe...

Sí, m´han faltat idees, constància, inspiració, o un poc de tot... però no és normal que aquell xic que eixia a poesia diària, de sobte, puga estar mesos sense escriure.

Ara, m’he reactivat, pel vist, ara tinc unes poques persones que acostumen llegir-me i això em dona una força molt gran... sé que alguns em llegiu tal com o penge, altres de tant en tant a estall, altres... llegiu de tant en tant i amb això em feu feliç.

Però bé, hui és una entrada especial, la número 100 i sapigueu que em podeu demanar que parle del tema que vulgueu... promet intentar-ho.

I poc més volia dir-vos... passe el que passe, que res vos lleve el somriure... aquest cap de setmana, a mig retocar la boca, em va caure la pala provisional i m’ha tocat estar unes 60h mellat... en altre moment de la meua vida haguera sigut un drama, però ara ja no, he soterrat tots els meus complexos i pense somriure a la vida, fins i tot, quan aquesta em fique a proba.

Si no somrius no vius.

O com diu el meu germà... viu i somriu, encara que a voltes se li oblide J