dilluns, 14 de gener del 2013

Una entrada especial


Un 25 de gener de 2009 vaig iniciar aquest bloc.

Una assignatura de a UJI m’obligava.

Ara, quasi 4 anys més tard aplega l’entrada número 100.

La veritat, una catàstrofe...

Sí, m´han faltat idees, constància, inspiració, o un poc de tot... però no és normal que aquell xic que eixia a poesia diària, de sobte, puga estar mesos sense escriure.

Ara, m’he reactivat, pel vist, ara tinc unes poques persones que acostumen llegir-me i això em dona una força molt gran... sé que alguns em llegiu tal com o penge, altres de tant en tant a estall, altres... llegiu de tant en tant i amb això em feu feliç.

Però bé, hui és una entrada especial, la número 100 i sapigueu que em podeu demanar que parle del tema que vulgueu... promet intentar-ho.

I poc més volia dir-vos... passe el que passe, que res vos lleve el somriure... aquest cap de setmana, a mig retocar la boca, em va caure la pala provisional i m’ha tocat estar unes 60h mellat... en altre moment de la meua vida haguera sigut un drama, però ara ja no, he soterrat tots els meus complexos i pense somriure a la vida, fins i tot, quan aquesta em fique a proba.

Si no somrius no vius.

O com diu el meu germà... viu i somriu, encara que a voltes se li oblide J

3 comentaris:

  1. La primera vez que leí este blog te pregunté...Fran estas cosas las escribes tú?... tienes madera Fran, a mi me encanta..

    ResponElimina
  2. Belmar, eres una de las personas que más me ha valorado en años. Ahora, la distancia ha crecido en kms pero te quiero un huevo.

    Al final sí voy a Tombatosals, me apunté ayer para completar equipo... pero en fin nada, este viaje no podrá ser, pero tienes que venir a visitarme, lo más lejos en verano.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :)
      suerte en Tombatossals, este año aun no estoy en forma para hacerla...nos vemos pronto!

      Elimina